Surf sessies met North Platinum(14) 490 en AL360 E3 Carbon 210-270
| 02 december 2015 14:15 1.75 uur | Wind: ZW | |||
| Board: | Starboard iSonic 127 - Select S10 45cm | |||
| Zeil: | North Daytona 7.8 - North Platinum(14) 490 - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Setje liep lekker, wat is die S10 betrouwbaar, nooit spin-outs. Snelheid leek niet slecht. Gijpen? Geweldig, heb er veel gemaakt, ook omdat alleen in het midden de wind goed was. Bijna constant kunnen planeren, enkele keren zeil bijna te groot. | ||||
| 11 november 2015 1415 1.75 uur | Wind: Z/ZW | |||
| Board: | Starboard iSonic 117 - Select S10 43cm | |||
| Zeil: | North Daytona 7.8 - North Platinum(14) 490 - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Kon bijna altijd planeren, setje planeerd heel vroeg, was net zo snel weg als grotere slalom boards en zeilen. Setje is ook snel, kon redelijk meekomen met slalom spullen ook al was mijn trim zeker niet perfect. De S10 43cm was eigenlijk te klein, de 45cm is met zo weinig wind beter en sneller. Door geplaneerd gijpen ging vandaag niet zo goed, te weinig wind? | ||||
| 25 april 2015 13:00 2.75 uur | Wind: ZW 12/20 kts | |||
| Board: | Starboard iSonic 127 - Boss 6.0 S- 49cm | |||
| Zeil: | North Warp F2014 8.6 - North Platinum(14) 490 - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Eerste keer met de Warp F2014 8.6, flink aan de trim van de set gewerkt. Aan het einde was ik er erg tevreden mee. Setje vloog over de chop. Los en snel, bijna eng hard. Zeil roteert als een zonnetje, niet gek als de 2de camber helemaal los zit, heb een eerste spacer toegevoegd, maar daar mag er nog wel een kleintje bij. Heerlijk. Veel door geplaneerd gijpen, veel achter andere surfers aan gezeten. Kon bijna iedereen voor blijven. | ||||
| 25 april 2015 15:45 0.25 uur | Wind: ZW 17/20 kts | |||
| Board: | Starboard iSonic 127 - Boss 4.3 S- 47cm | |||
| Zeil: | North Warp F2014 8.6 - North Platinum(14) 490 - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Wind te hard. Op snelheid was halve wind net te doen. Verder onmogelijk | ||||
