Surf sessies met AHD GT 85 en North Warp F2011 8.6 en AL360 E3 Carbon 210-270
| 28 september 2013 14:00 3.5 uur | Wind: O 13/20 kts | |||
| Board: | AHD GT 85 - Deboichet R10 M+ 56cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | De Punt | |||
| Liep goed, in het begin nog steeds net te weinig wind om het board goed los te laten lopen. Aan het eindelijk ging het board eindelijk lekker los lopen en ging de snelheid zichtbaar omhoog. | ||||
| 31 augustus 2013 13:00 3.5 uur | Wind: N 8/17 kts | |||
| Board: | AHD GT 85 - Deboichet R10 M+ 56cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Grevelingendam | |||
| Setje vaarde heerlijk, contrle, hoogte lopen, vroeg planeren. Kwam misschien net wat snelheid te kort. | ||||
| 07 augustus 2013 17:00 0.25 uur | Wind: N/NO 6/9 kts | |||
| Board: | AHD GT 85 - Drake R13 Race 60cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Zeil te klein, kon net niet planneren. | ||||
| 07 augustus 2013 18:15 0.25 uur | Wind: N/NO 6/9 kts | |||
| Board: | AHD GT 85 - Deboichet R12 M 64cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Zeil nog steeds te klein, zelfs de 64cm vin hielp niet. | ||||
| 28 oktober 2012 14:00 2 uur | Wind: Z/ZW | |||
| Board: | AHD GT 85 - Deboichet R10 M- 55cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Snelheid was duidelijk beter dan gisteren, ik denk een tikkie meer downhaul maar ook dee 55cm vin maakt verschil. Ik werd alleen door de top 6 ingehaald, de rest hield ik gewoon bij en bij de boeie maakt ik veel goed met aanplaneren. | ||||
| 27 oktober 2012 13:00 4 uur | Wind: N/NO | |||
| Board: | AHD GT 85 - Drake R13 Race 60cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Setje liep lekker los, maar snelheid was niet helemaal wat ik wilde. Gyben ging super, alle door planeren. | ||||
| 22 augustus 2012 17:00 1.75 uur | Wind: ZW | |||
| Board: | AHD GT 85 - Deboichet R10 M+ 56cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Setje liep super, snelheid was best goed, gyben in veel maar ook weinig wind, bijna alles door geplaneerd. Beetje fijn tunen op trapeze touwtjes en mastvoet. | ||||
| 05 mei 2012 11:30 0.5 uur | Wind: N/NO 6/8 kts | |||
| Board: | AHD GT 85 - Deboichet R10 M+ 56cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | De Kouse | |||
| Nauwelijks wind, naar de startlijn gedobberd en terug gedobberd. | ||||
| 05 mei 2012 15:00 2 uur | Wind: N/NO 12/18 kts | |||
| Board: | AHD GT 85 - Deboichet R10 M+ 56cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | De Kouse | |||
| 1ste Eliminatie NK Slalom. Setje liep goed, 60cm was groot in de vlagen, maar als de wind inzakte had ik hem zeker nodig. Snelheid was best goed, in de Runners-up finale kon ik Kenny de Jager op een smaller board goed voor blijven. | ||||
| 18 maart 2012 13:00 1.25 uur | Wind: W/ZW | |||
| Board: | AHD GT 85 - Deboichet R10 M+ 56cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Zeil voelde lekker, in de vlagen goed, maar daar tussen aan de kleine kant. De 56cm was voor hoogte lopen en aanplaneren te klein, 60cm was zeker beter geweest. | ||||
| 18 maart 2012 14:30 1 uur | Wind: W | |||
| Board: | AHD GT 85 - C3 D2 60cm | |||
| Zeil: | North Warp F2011 8.6 - North Platinum(11) 490cm - AL360 E3 Carbon 210-270 | |||
| Spot: | Kabbelaarsbank | |||
| Met de 60cm was hoogte lopen duidelijk beter, maar de wind was nu erg minimaal, moest echt pompen of wachten op een stevige vlaag om in plane te komen. Nikaj had mijn zeil optimaal getrimmed voor deze sessie, en daarmee was hij vooral veel meer highwind getrimmed. Na een kwatiertje toch maar weer een heel stuk downhaul eraf gehaald en daarmee ging het iets beter. Gestopt toen de wind bijna helemaal weg was. | ||||
